Hundreda

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Emma Hammar - 13 mars 2012 18:00

Har tränat slalom mellan benen   Arrac har inga förkunskaper i slalom över huvudtaget. Jag körde två korta pass igår på totalt 5min. Så nu har jag klippt ihop lite ur kronologisk ordning hur träningen har gått.


Jag är nöjd men satan vad jag hittar massa "slask" i träningen som jag tycker om lite mindre. Även jag själv slarvar men mina signaler....   Suck va trött jag blir på mig själv. Finns inget att skylla på, jag har tränat för lite helt enkelt! "Dum hundtränare" som jag brukar säga! Men ja vad har jag lagt mitt fokus under det senaste halvåret? Viladå ryggen är paj.... hundmöten och spår. Lydnad och andra trix har jag knappt rört på ja... många, många månder. Är vi tillbaka nu? 


Men allt finns ju kvar är inne som jag har lärt honom och han kommer på sig snabbt men det blir att finslipa och påminna om grunder nu. Han ska ju ändå träna lugnt eftersom hans rygg också är paj... Detta ska han göra varje dag enligt hans hundfysioterapeut   


Av Emma Hammar - 13 mars 2012 13:25

Ja det träning jag kommer göra idag måste jag då jag inte orkat på några dagar. Arrac ska lära sig att gå slaom mellan mina ben, den rörelsen var tydligen riktigt bra för hans rygg. Sen ska vi fortsätta med novafonen och sträcka ut bakbenen men jag återkommer med update!

Av Emma Hammar - 13 mars 2012 10:39

Wow! Jag hade 157 st läsare igår! Mitt förre rekord ligger på 106st på en dag. Jäklar vad husse inlägget fick läsare hihi   Då ska man tydligen skriva mer om husse alltså   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards