Hundreda

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Emma Hammar - 3 mars 2012 14:03

Utnyttjar min kusin till lite städ hjälp. Alla håller på att städa hemma och hundarna filttränar  


Ser bra ut om jag får säga det själv. Framförallt ungen som hjälper till  


Jättebra, Arrac har aldrig varit något fan av dammsugaren och nu är han helt lugn medan husse går runt honom med den.


Men vad är detta???!!!     


Men nu är väl ändå något fel?!!!????? 


Bieffekt på filtträningen = Det kan komma Mastiffer på filten!


Tur att Camilla har fått in en ny som jag beställt från DjurMagazinet i Arninge. Jag ville ha en svart till Zelda och den har kommit nu. Ska bara hämta den också   Den är likadan som Arracs fast svart. Zelda vet att den räda är speciell, eftersom hon inte ville ligga på son vanliga vita... 

Av Emma Hammar - 3 mars 2012 10:21

Blir ingen kurs i morgon....  Så himla tråkig med Arrac är ju trebent så det är bara dumt att gå på kurs! Får ta igen det på en annan kurs någon gång. 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards