Hundreda

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Emma Hammar - 28 mars 2012 21:02

Båda hundarna fick jobba lite ikväll. Eftersom Zelda nu har sin alldeles egna filt som hon är så glad över så fick de ligga på filten båda samtidigt och sedan fick en i taget komma upp och träna lite.


Jag tränade fokus och position med Arrac stillastående. Fick liten push efter dagens privattärning idag då jag har hjälp dem med just denna övning så täkte jag att jag kan väl ta mig i nackskinnet och skärpa till mig och träna på det jag med  


Zelda fick träna på give me five med den andra tassen (höger) som hon inte kan. Hon vevade friskt med vänster tassen haha! Men hon började fatta till slut! Hon är inte klar men det blev träning för båda hundarna. Arrac som är van att stå i centrum var jätteduktig och höll sig på sin filt!


Zelda tjejen är så nöjd med sin fina svarta filt!


Arrac tycker om sin röda!


Av Emma Hammar - 28 mars 2012 17:05

Hundpromenaden i Norrtälje blir inställd idag! Nästa tillfälle blir det 4/4 kl.19-20 och vi möts som vanligt i Socitetsparken!

Av Emma Hammar - 28 mars 2012 09:56

Det behöver dte inte bli men fullspäckat blir det iaf! Nu har jag två 2h på mig att fixa här hemma med frukost, Arracs rehab osv innan Sanna kommer så vi ska simma. Därefter har jag en privatträning i lydnad KUL! Har iaf bokat 2h för det så får se hur mycket tid hon vill använda. En kasta mig hem och äta något fort innan jag har en promenad dejt med Fluffmonster innan jag har Hundreda promenaden i Norrtälje. Så kl. 10:00 - 20:00 har jag att göra  


Jag har inte miljötränat med Arrac på ett tag pga av hans rygg men jag måste pröva och jobba vidare med honom annars kommer vi aldrig framåt i hans träning... Ska jag någonsin kunna tävla med honom så måste jag ligga i hårdträning!


Nu dags att börja fixa allt!


Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards