Hundreda

Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Hundvandring med 52 Adventures!

Av Emma Hammar - 6 maj 2012 18:00

Igår började den otroliga vandrningen    den otroligt härliga vandrningen iallafall! Jag låter bilderna sköta sitt men jag ska nämna att temat var friskvård med aktiviteter under vandringens gång.


 

En Gunnika gömmer sig i buskarna


 

Tarro övar på balansen


 

Två Shibor till


 

Bim tränar också balans


 

Bella vilar och tuggar på en pinne


 

Duktig Bowie


 

Shiborna igen


Ja det var tre shibor med på denna vandring


 

Nästan hela gänget på bild


 

Fasen missade igen, nästan alla...


 

Mer balans och gå bakom träning


 

Bim tuggar på pinne under lunchen


 

Zelda var med mig och hon ligger och njuter i vårsolen


  Hittade superhäftiga ägg under lunchen!

 

Backträning och höga benlyft fick vi till också


 

Underbar utsikt från toppen


 

Klättra och plocka saker ur träden


 

Zelda är så lätt att ha med sig, jag har bett henne att ligga där medan jag hjälper ekipagen, hon är så duktig!


 

Gunnika och Diesel visar ett av sina trix!


 

Tarro jobbar med nosen


    

Så hur hon njuter


  

Bowie väntar tålmodigt på att matte ska bli klar


Fina Zelda


 

Hela gänget men en lyckas gömma sig lite, fotoskygg?


 

Diesel som är värden och gudie på vandringen


 

Detta var någon ovanlig fågel om jag har lyssnat och hört rätt någon typ "Gulärla?"


 

Sol men det blåster halv storm!!!


 

Vacker utsikt igen


 

Ja vågor i blåsten och fåglarna har svårt att lyfta!


 

Många hinder att ta sig över under denna vandring


    

Flodhäst?


 

Heter det spänger i plural? Jaja vi gå på många iallafall!


 

Denna kille stötte vi på också, han låg mitt på stigen och ja några bruder skrek som små flickor  


     

Zelda fick gå med Gunnika en stund och Diesel med mig, det är inte all som har fått gå med en Heffaklump förut!


 

Bim

   

Värdinnan och vår guide ser glad och nöjd ut efter en dags vandring!

Tack Gunnika för att jag fick gör detta tillsammans med dig! Ett trevligt och bra samarbete!

 
 
Gunnika och Diesel

Gunnika och Diesel

7 maj 2012 00:33

Tack själv för en helt fantastisk dag! Det måste vi göra om! :)

http://www.52adventures.se

Emma Hammar

7 maj 2012 10:05

YES! Det tycker jag :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hammar - 26 maj 2013 22:57

Nu vill vi starta om med en ny blogg och med ny motivation för träning och livet med hund! Den här kommer ligga kvar vill inte radera alla minnen, framförallt inte eftersom Zelda finns med här      NYA BLOGGEN ...

Av Emma Hammar - 25 maj 2013 23:28

En spännande dag och kollat på ett par hundars MT. Kul och spännande! Det är första gången jag ser det nya. Jag såg en Rottistjej och en Aussiekille båda snart fyra år. Bilden är på Disco som inte var ett dugg rädd för dumpen! Precis som han träf...

Av Emma Hammar - 24 maj 2013 12:47

Mitt och Arracs akilleshäl i lydnaden är fotgåendet! Ja varför då? Matten verkar tycka att det var det tråkigaste att träna helt enkelt    Jag har nog också gjort alla tabbar man kan så alla dessa känner jag till väl    Nu då ska vi se om jag lyckas ...

Av Emma Hammar - 23 maj 2013 21:06

Lite miljöträning blev det innan vi skulel in till Jessica Pelz för återbesök. Jag gillar att han börjar få ett fint lugn i milöer och bara kan lägga sig fint när jag sätter mig.       Jessica hade massor med positivt att säga. Vi är på rätt...

Av Emma Hammar - 22 maj 2013 15:02

Jag och Arrac drog till Norrtälje för att möta upp Angelica och hennes hundar Bowie och Ink för en promenad. Vi har var ute i 1,5h och strosade runt i lugnt tempo. Arrac blir påverkad av tempot och kan lättare bli stressad vid ett hundmöte än om vi b...

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards