Hundreda

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Emma Hammar - 16 november 2012 19:35

... Med min filt och alla mina kuddar medan jag gick på toa!

Av Emma Hammar - 16 november 2012 15:36

Natten till torsdagen blev jag jättesjuk på bara några timmar. Jag började bli tjock i haslen vid 23 tiden onsdag kväll och kunde sen inte sova i takt med att influensan höll på att äta upp mig! Vid 4 på morgonen hade jag inte somnat och var då jättesjuk och fick äta alvedon för att ens kunna somna. Jag sov i hela 2,5h och sen var det väl bara att gå upp. Jag låg på soffan hela dagen igår och orkade inte ens gå till datorn.


Hundarna är helt fantastiska när jag är sjuk, de vilar med mig   Jag fick lite presenter igår både från katten och från Arrac.


Strumpen igår som ville att matte ska bli pigg och frisk! Hon tyckte att jag behövde proteriner tydligen   


 

Arrac idag som vill dela med sig av en av sina favvo leksaker. Undrar om han vill roa mig eller mest sig själv    Jag intalar mig att han gör det helt och hållet för min skull, att han sätter sina egna intressen på "hold" för sin mattes skull, hehe   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards