Hundreda

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Emma Hammar - 1 april 2012 23:06


Min svägerska har köpt detobkejtiv jag är sugen på så vi var ute och testade det så nu följer en bildbomb på Arrac! Massa härliga bilder!


Först kommer mina favoriter i kronologisk ordning på mitt lilla charmtroll!


Like the wind!


Vrider mig av garv med den minen!! Hahaha!!!


Ja visst är han allt bra tokig!?


Jagar godisar i luften, lovande för bilder i rörelse


Hur härlig kan en attityd vara?


Men det fanns många fler härliga bilder och här kommer de!


           

Klickar man på en bild så får ni upp förstorade bilder


Snacka om fokuserad på sin matte   


     


Typiska vallhundrörelser


     


Arrac ska finta sin matte och sen bjuda upp på bus!  


Tack Milla för de fina bilderna!!!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards