Hundreda

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Emma Hammar - 3 april 2012 10:05

Som vanligt så är måndag och tisdag inga hundiga dagar då jag kör buss. Husse hjälper till mycket då eftersom jag jobbar. Igår orkade jag inte gå en promenad på kvällen och idag har jag massor med jobb nu först Hundreda jobb innan jag åker till bussjobbet. Men resen av veckan ser mycket bättre ut  


Onsdag: Spåra och jag ska få fotolektion av svägerskan och då ska Arrac vara med, vi måste ju ha en fotomodell  

Torsdag: Miljöträning i Solna och sen rehab hos Anna på Hundfyren innan det är träningsgrupp på kvällen då jag tänker spåra igen.  

Fredag: Jag är ledig då det är röd dag - så har inte bestämt mig än vad vi ska göra... Träna lydnad eller mer spår?

Lördag: Vi får gäster på kvällen men annars kan jag träna massa hund!

Söndag: Vila kanske? Måste se hur Arracs dagsform är här!

Måndag: Också ledig   


Så runt påsk blir det mycket hundträning. Jo kanske ska gå påskkärring med Arrac? Vad tror ni om hukle och en korg i munnen så han kan få massa godis?


Så här kanske???!


Bus eller godis!?


En liten påskkäring   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards