Hundreda

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Emma Hammar - 11 september 2010 19:15

Vilka dagar vi har haft! Det går så fort när man har roligt! Jag och Camilla är helnöjda än så länge. Jag hoppas att alla mattarna är det också. De verkar glad och nöjda i alla fall. Förutom en som vi vet är kanon nöjd, för hon sa det idag   


Jag har några bilder att bjuda på från igår. Alla dagen bilder finns i Camillas kamera, så de får vi ta del av senare.


Har har vi Shiban Thaio som spårar. Det är en 6 årig hane. Sorkar tyckte han var jättekul så där har matte en störning att jobba mot. Han var suverän idag och visade stora framsteg.

 

Detta är inte samma hund. Har har vi en Shiba tik på 9 år och kallas Nikko. Hon hade det lite lättare än sin flockbror Thaio. 


Disel har sten koll på vart matte tar vägen. Han är en unghund och av rasen mini aussie.

  

Det blev en så fin bild så han får vara med på två.   


Jag fick otroligt lite bilder från igår och bara på dessa tre hundar. Som sagt så kommer det mera från Camillas kamera sen!


Vi hoppas på trevlig väder och en underbar sista dag i morgon!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards