Hundreda

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Emma Hammar - 11 januari 2011 23:16

Har tränat lite hopp-stå idag. Lite framsteg sen sist. Men jag har inte tränat så mycket då jag bara blivit irriterad på att det inte har gått bra. Arrac har börjat pipa massor under träning. Så fort han får ett kommando piper han!


Så det jag har fokuserat på de senaste dagarna är små, små korta pass och tränar bara på hans attityd. Här var de senaste träningspasset idag och inte ett enda pip och en bra attityd. Jag har inte lagt så jättestor vikt på att göra momentet perfekt då attityden har varit det viktigaste! Nu har jag fått tillbaka lite tärnings lust   


Av Emma Hammar - 11 januari 2011 17:32

Jag har inte alls en knähund   


Arrac bara älskar att ligga i mitt knä när jag sitter vid datorn. Mys kille   

Av Emma Hammar - 11 januari 2011 14:43

Lite nytta måste man väl göra när man bara går hemma! Jag har storhandlat mat till katterna och hundmat - på foderbilen.se!    Det tog mig 5 minuter framför datorn att fixa! Orkar inte köra till Norrtälje för att köpa en påse kattmat som typ är slut   


Det är bra att man kan göra så mycket hemifrån nu för tiden!


Men nu är jag uttråkad igen... vad ska jag hitta på nu   ???

Av Emma Hammar - 11 januari 2011 12:09

Nu har tävling hållit på ett tag. Än så länge är det inte för sent att delta i tävlingen att lära sin hund att apportera så många olika föremål som möjligt i olika material och olika former. 


Kolla in Diesel som är med i tävlingen! De har flertal filmer upplagda på sin blogg!


Tävlingen avgörs den sista januari! Vinnaren får en klicker hem skickat i brevlådan!

Av Emma Hammar - 11 januari 2011 09:44

Nyss ringde en läkare och väckte mig. De hade mitt gamla mobilnummer   Tur att Arrac rapporterar när telefonen ringer, annars hade jag aldrig vaknat eftersom telefonen ligger i arbetsrummet! Duktiga Arrac!


Nu ska jag på Magnetröntgen på torsdag kväll. 


Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards