Hundreda

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Emma Hammar - 16 januari 2011 20:56

Jag ser att jag får allt fler läsare i bloggen! Det är jättekul att folk intresserar sig för vår bland alla bloggar som finns  


Tänkte höra lite vad ni gillar att läsa mest? Jag försöker se till att bloggen är intressant men detta beror ju på vad alla tycker är intressant. Sen är ju givetvis smaken som baken... delad! 


Vad föredrar ni att läsa om? 

Av Emma Hammar - 16 januari 2011 19:04

Får in lite anmälningar titt som tätt nu på vårens kurser. Nu är flera kurser redan fulla och några har bara ett fåtal platser kvar! Så det börjar dra ihop sig för er som är kurs sugna. 


Även om det står "endast reservplatser" så kan du anmäla ditt intresse. Det kan hända att någon hoppar av eller av någon anledning inte kan gå kursen och då är det fört till kvarn på den platsen, eller den första reserven som får den. 


Valpkurs - 1 platser kvar

Vardagslydnad 1

Inkallningskurs 1 plats kvar

Hundmöteskurs

Avanserad klicker kurs 

Klickerkurs på djurmagazinet

Spår grund - Endast reservplatser 

Uppletande Endast reservplatser 

Tävlingslydnad -Endast reservplatser 

Spårläger hösten 2011 - Går att anmäla intresset redan nu! 


Klicka på den kurs du är intresserad av!



För att läsa mer gå in på hemsidan www.hundreda.se 


Mail: info@hundreda.se

Tel: 076-31 88 475

Av Emma Hammar - 16 januari 2011 19:03

Har inte kommit in på bloggplatsen idag. Mycket skumt. Men nu är jag här igen    Har inte så mycket kul att bjuda på av dagens händelser då inget märkvärdigt har hänt. Jag ska fråga Arrac lite sen om han har något smart att blogga om   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards