Hundreda

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Emma Hammar - 21 januari 2011 18:16

Läkaren ringde aldrig igår så jag ringde idag... Så struligt då jag får ringa - lämna mitt nummer - vänta - så ringer de upp   Äntligen ringde de... en timme senare än vad de har sagt...


Min läkare var tydligen ledig igår och IDAG! Men hur tänker de egentligen. De sjukskriver mig till den 23 men tänker inte meddela mig någonting hur det blir. Inga mjukdelsskador och inga skellett skador 


- Men hur mår du? Kom frågan. Jag sa att jag har ont men det blir bättre. Du måste träffa doktorn då det finns en anmärkning i din nacke   


Va fan ska det betyda!!???!!! Är det något allvarligt? Eller är det något litet ofarligt eller vad? 


Jag fick inte gå och jobba på måndag. Fick en tidig tid på måndag morgon så får vi se vad doktorn säger....


SUCK! 

Av Emma Hammar - 21 januari 2011 17:59

Japp två fylle hundar är de! Arrac är ju namnet på en krydda men också används i sprit och så har vi som alla känner till Jack Dainel's! Så vi har två fylle hundar   


Var skönt att lämna hemmet ett tag. Eftersom jag håller på att bli galen av att vara hemma. Så Camilla och jag har fikat i två omgångar och promenarat hela 200m till bilen    Jack ska inte gå så långt! 


Fick lite bilder på busarna!


Så söt! Jack 11 veckor

 

Jack tränar!

 

Camilla och Jack myser


Ja det finns inga gränser för hur man får se ut   

  

Svårt att fota när de vill leka PÅ MIG!

 

Snyggt Arrac! Söt Jack! 


Mysigt och nyttigt att hälsa på. Jättebra miljö träning för Arrac. De fick bara busa lite. Sen fick de ligga på varsin plats och vara lugna. Jack är lite för "på" för sitt eget bästa. Arrac är ju unghund och lugn är det sista han är vi måste styra upp dem när det blir för hetsigt. Jack gled in i väggen i full fart   


Skönt att Arrac var så duktig med en så liten hund. Han klarade av att ligga kvar på sin plats trots att Jack sprang fram och pussade på Arrac och till och med hoppade på honom. Men oftast när Jack hoppade på Arrac så klarade han inte att hålla sig längre och ville leka han med   


Det är bäst att de gillar varandra då de ska bo i samma rum i totalt 5 helger på utbildningen. Vi kommer ju att träffas och träna ofta också och självklart träffas för att bara "vara" också. Mattarna orkar väl inte träna 24-7 heller  Ligga och sola i sommar i Camillas nya tomt!!!


Tack för den här dagen!

Av Emma Hammar - 21 januari 2011 10:09

Fick inget samtal från läkaren igår     Nu har jag ringt men husläkarna här har ett sånt system att jag ringer dem och sen ringer de mig.... Suck! Jag måste ju liksom få veta om jag ska jobba eller inte på måndag, känns stressigt att inte veta!


För att glömma allt tråkiga så ska jag ha kul och träffa Camilla och Jack idag! Ska ta med mig kameran igen hade jag tänkt   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards