Hundreda

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Emma Hammar - 11 februari 2011 22:15

Såg att Camilla hade tömt sin iPhone på bilder och jag kunde inte låta bli jag var bara tvungen att härma henne   

       

Snygg stil! Kolla bakbenen!


Snygg kille i sitt förra täcke som gick sönder...


Niina Svartberg kursen i Tävlingspsykologi - kan varmt rekommenderas!

 

Arrac spanar efter husse och Zelda som spårar! Titta nog så ser ni dem långt borta. Ta sikte på de två björkarna och sen 2 cm till höger så ser ni två små figurer! Vilken kille jag har som spårar med min Zelda   


 

Arrac kollar in godishyllan på Djurmagazinet i Arninge under en liten platsliggning. Flera kunder gick förbi utan att lille herren rörde på sig!


 

En glad hund!


 

En busig och mycket kampglad hund!


 

Skönt Arrac! Ligg på trappan du!


 

Bild från sista tillfället på min noskurs jag hade i höstas. Här provar Diesel på uppletande med sin matte!


 

Första bilden med mobilen. Arrac sitter fint i vinden   



 

Platsliggning på en väg med hakan i marken!  

Av Emma Hammar - 11 februari 2011 12:28

Inte bara är det snö kaos utan det blev kaos är hemma också. Kan säga atta jag tog på mig lite mycket att göra innan jobbet samt att andra saker dök upp också. Nu måste jag in i durschen och sen äta för att sen rasta hundarna innan jag åker till jobbet. Resterande saker får faktiskt vänta till jag kommer hem. 


Har en timma på mig och jag hinner om jag sätter fart nu!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards