Hundreda

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Emma Hammar - 19 februari 2011 19:30

I morgon har jag med mig mina fleece flätor om det är någon som skulle vara sugen på att köpa leksaker till sin hund!


  

Av Emma Hammar - 19 februari 2011 17:23

Nu är det nästan en vecka sedan vi började med hinkträningen. Det är ju ibland sjuk hur snabbt Arrac lär sig! Detta är bara pass 2!


Körde korta skick som uppvärming


   

Sen vart det bara fullt ös och det gick ju av sig själv!


Rundade hinken och nu full fart till matte!

 

Yaa! Halt men fasen det går fort!

 

Nu är det riktigt fart vi snackar om!


 

Tränade tills solen gick ner


Träningen gick kanonbra! Skickade honom till hinken från 30 m flera gånger och det gick kanon! Skickade honom från olika håll, runt snö hörn och det gick jättebra. Hade Husse som störning som sprang runt och hoppade men det fixade Arrac galant ändå. Han tittade lite på husse och undrade nog om han var riktigt klok i huvudet! Men han sprang och skötte sin uppgift ändå. 


Jag är en riktigt nöjd matte! 


... som frös......  

Av Emma Hammar - 19 februari 2011 16:48

Nu har jag handlat massa kläder på XXL för 4208 kr!!! Det blev ett underställ, ull byxor och tröja, Strumpor, raggsockor, mössa, vantar, halsduk, fleecetröja.


Vad det kostar med kläder! Nu hade jag på mig lite av kläderna när jag gick ut men nu känner jag mig tveksam. Stod och träna i -10 grader i skuggan (vilket det kommer att vara i morgon) och jag frös hela jag! Nu hade jag inte de bra skorna på mig, jag hade underställsbyxorna men inte tröjan... Robert försökte trösta mig att det kommer funka om jag har på mig allt jag har köpt! Men jag är tveksam...


Jag ska hålla kurs i morgon från kl. 11:00 - 16:00 så jag måste hålla mig varm!!!   


Allt detta köpte jag! Det är katten Maja som sitter på stolen och tittar.


 

Köpte en rolig halsduk som är som en lång öppen strumpa. Arrac fick prova den. Han såg så söt och fånig ut! Haha men han verkade inte ogilla den    Han kanske vill ha en egen när det är kallt?

Av Emma Hammar - 19 februari 2011 16:45

Har handlat lite på djurmagazinet i dag då det är bra kampanj! 


Motovations apport två stycken och en Boomer nätboll. Massa hundgodis nu när det börjar massa kurser i morgon så kan det bahövas lite extra godis i fickorna   


Husse och Arrac testar om det är möjligt att slita sönder Boomer bollen. Nä den går inte sönder   

Av Emma Hammar - 19 februari 2011 10:52

Håller på att göra mig i ordning för att dra iväg till Arninge och handla. Jag är väl som de flesta tjejer som går runt och gör sig i ordning, hämtar en borte där, underkläder där och kläderna på ett annat ställe. Nä inte riktigt så illa. Men när jag skulle stänga graderoben för att jag var färdig med allt så hittar jag detta...



     


Säg hej Strumpan! Ja det är min katt strumpan som ligger i min troslåda!!! Kommer få riktigt håriga trosor nu   Ja vad säger man... katterna kan man fasen hitta överallt. De till och med skriver med folk på msn! 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards