Hundreda

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Emma Hammar - 11 mars 2011 09:52

Vill bara påminna om att det är kurser i helgen igen. Nu tror jag att alla har koll på det, vara bara en stackatre som helt att glömt bort det förra gången    Men nu blir det full fart med vardagslydnad, inkallningskurs och valplurs!


 


Flera kurer kommer att komma! Nu man anmäla sitt intresse till

  • Spårläger
  • Nytt - lydnadsläger
  • Kantarellsök
  • Klicker grundkurs
  • Klicker avancerad

För er som inte kom med på hundmöteskursen i Norrätlje så kommer jag och Camilla att köra en till i Arninge! Den startar på torsdagskvällar i april. Det kommer bli ett år med mycket kurser! Vi ses!

Av Emma Hammar - 11 mars 2011 09:42

Nu har jag lagt till en till kategori till höger "filmer" så har jag lagt in alla filmer från starten januari 2011. Jag trot inte att jag har missat någon film men det är ju lätt hänt. 


Fick en fråga också på hur jag har börjat lära in ställande och jag har en tidigare film där på när jag lägger på kommando på hopp-stå. Dock har jag ingen fiolm från allra fösta början. 


Dock rekommenderar jag inte alla hundar att göra just denna avariant, även om den är bra, effektiv och rolig! Jag gör den inte på Zelda som är stor och tung som dessutom har artos. Camilla kommer inte att köra denna med Jack då han är en väldigt stor gosse. Det finns många varianter på att lära in ett ställande och jag har lärt mig 6 olika varianter så det finns någon variant till alla   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards