Hundreda

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Emma Hammar - 24 mars 2011 13:50

Ja det kan det bli när inte går som man vill... Inte blev bilen färdig så jag behövde fort som attan städa ur den andra! Eller städa? Nej slänga allt skräp så vi får in vår packningar och våra hundar! Dessutom så var det inte nog med det... De hittade MER FEL på bilen!!!


GHAAAAA!!!!


Det var inte så knepigt att byta men tydlingen var delarna ganska dyra..... Så prislappen är nu +2800 och jag vill inte veta vart det landar! 


Det räckte inte med detta då mina jeans sprack! Satte på mig ett par som är så otympliga och ljusa och de är redan grå av smuts!!! Vad ska jag åka i nu då   De med hål i rumpan eller smutsiga byxor som jag ska ha nu i fyra dagar   Vad kommer folk tro om mig egentligen - SMUTGRIS!


Nä nu ska jag göra det jag är bäst på (efter att klaga förstås) gå och lösa alla mina problem och åka!


BYE! 

Av Emma Hammar - 24 mars 2011 10:20

Japp! Nu är det dags igen! Utbildning i Vårgårda och Road trip för mig, Camilla och vovvarna. Denna gång har vi inte tänkt att köra vilse  Nu packas det för fullt och Arrac hjälper till... tycker han.... snarare att jag packar och att han packar upp  


Nu vid 11 har jag en privatträning i klicker. Det är en 8 årig blandras mellan Kelpie/Schäfer. Ska bli jättekul!


Sen blir det packa det sista! 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards