Hundreda

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Emma Hammar - 17 mars 2011 20:15

Nu blir det kosttillskott! Det blir Standards "päls" som innehåller mycket B-vitaminer och biotin som är bra för mycket och även mot bajsätande hundar    Givetvis är "päls" bra till mcyket annat! Sen blir det blodpulver som är bra till arbetande hundar och även detta mot bajsätande!


Jag fick det förklarat för mig att foderna som tillverkas idag är för "normalhunden" vilket innebär lite slö vardag. Arrac har fat och fläkt och får jobba mycket. Vilket innebär att hans kropp använder näringen han får i sig och kan därför må bra av lite extra! Framförallt nu när värmen kommer så blir vi riktigt aktiva igen! Vi är lite i ide på vintern om vi jämför oss med oss själva på sommaren. 


Håller mig lite sparsam på information så jag inte överstiger mina kunskaper i ämnet och säger något jag får ångra   Funderar även själv på att börja äta B-vitaminer! Det är bra mot trötthet har jag hört   


Av Emma Hammar - 17 mars 2011 20:03

Köpte en ny träningväska idag! Den är till för retriver ägarna men den är ju praktisk så det kommer bli min bruksväska    Ett stort fack och en på utsidan med nät så man ser vad man har där. Lätt att ha på axeln till träningen eller på kurs! Köpt på Djurmagasinet i Arninge!


  

Av Emma Hammar - 17 mars 2011 19:44

Nu har jag anmält mig och Arrac till kurs i tävlingslydnad! Vi måste träna på ny miljö och med andra hundar och det duger inte att träna ensam hemma längre! Jag behöver en spark i baken!!! 


Så kul   Man kan aldrig gå för lite kurser!!!!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards