Hundreda

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Emma Hammar - 5 maj 2011 23:01

Jobbat som vanligt och på eftermiddagen var det full ös till sena kvällen! I detta jobb med hundar jobbar man när andra är lediga!


  • 2h privatträning med lilla Midi som är en döv JackRussel
  • 1 h vardagslydnad med massa lekträning
  • Racea till Aringe
  • Hundmöteskurs 1h 40 min
Spåret gick super! Vardagslydnaden gick super de var jätte duktiga! Hundmötes kursen var fantaskisk rolig och de var så kanon duktiga! En bra kväll jobbat mellan kl.15 - 21 och är nu totalt slut!
Bjuder på blid av Midi som spårade som en kung! Helt nybörjare och så himla duktig! De kommer få utmaningar nästa gång! Matte kommer få käma med leksakerna i spåret så han garanterat kommer få spåret väldigt självbelönande   Duktiga Midi som jag har inte har täffat sen han var en liten valp    
 
Av Emma Hammar - 5 maj 2011 13:10

Haha det tog mig en hel vecka innan vi gick ut och power walka igen! Men det var nog bra eftersom Arrac har inte mått så bra. Nu är han mer som vanligt, äter fortfarande dåligt. Men vi måste ju röra på "flobbet"!


Det blev 40 min power walk inklusive balans träning för både mig och Arrac, platsliggning medan jag strechar samt utfallssteg!


Jag tror jag gjorde något riktigt dumt! Måste ha sträckt insidan/baksidan av båda låren! Jag tycke att det kändes skönt att stäcka ut mig i utfallen och nåste ha gjort på tok för djupt! Då vill jag meddela att jag är extremt rörlig så jag maxade säkert utfallen och jag lär väl inte kunna gå i morgon!


Var hos sjukgymnasten och tränade styrketräning i morse också. Jag tränar musklerna runt och i samband med nacken så får vi se om det blir ordning på mig igen! Jag komer bli helt återställd säger min sjukgymnast!


Arrac under våran power walk!  

Av Emma Hammar - 5 maj 2011 09:53

En av mina kursdeltagare är en tvättäkta äventyrerska! Jag och Arrac vill väldigt gärna hänga med på något av hennes äventyr! Har du inte varit inne på hennes hemsida eller blogg så har du missat något!


 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards