Hundreda

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Emma Hammar - 9 augusti 2011 11:59

Ja nu har andra veckan börjat och vi kämpar på med att få igång konditionen för oss båda. Jag har fortfarande träningsvärk med skiter i det och pinnar på. Nyss inkommen från en promenad som tog 1h med tempo, sträckan var 4,3 km. Visst små tränar jag lite vardags fot "här" stanna, och lägganden på avstånd vilket tar lite tid. Annars får det lite snabbare att bara gå. 


Massa träning blev det i Boda Borg då jag var svettig typ hela dagen   


Så med andra ord så är både hund och jag igång! Vi tar små steg och inget extremt på en gång utan vi bygger upp oss. Nu ska jag ha semster och bara ha dte skönt idag  


Har ringt runt till olika veterinärer i morse. Jag funderar på att kastrera Arrac och min lokala veterinär tar 2800kr. Är det någon annan som har erfarenhet av kastrering av han hund? Vad fick ni betala och hur upplevde ni reslutatet på er hund efteråt? Varför valde ni en kastreing?


Lite nyfiken   Om jag ska göra det så väntar jag till efter rötmånaden så det inte blir onödiga infketioner. Vad glad han kommer att bli med tratt igen     

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards