Hundreda

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Emma Hammar - 16 februari 2012 22:44

Fick två tjejer som vill vara med i min korvutmaning. Såg på deras blogg att de också gör en utmaning med ett godis trick. Klart jag lämnar att bidrag till tjejerna   Gå in och läs reglerna hos dem!


 

Två på nosen, 5 på ryggen, en på svansen   och en på varje tass. Tyvärr syns de två första på manken inte. De syns snabbt på filmsnutten. 



Får se om Arrac blev godkänd   


Klart ni andra ocskå såa testa så tjejerna får in fler bidrag!  

Av Emma Hammar - 16 februari 2012 21:17

Arbetet fortsätter


 

Av Emma Hammar - 16 februari 2012 16:09

Tränade lite lydnad ute på den kalla promenaden under dagen idag. Det tycke Arrac var kul. Upptäcker att jag blivit lite slapp och belönar sånt som är lite halvdant inte bra! Skärpning på mig!  


Igår var det iskallt och jag tränade lydnad i dryga 30 min. Det blev filtträning, plattform, apportering och lite positionsträning. Erica fotade så när jag fått bilderna så lägger jag upp! Erica la också ett spår till Arrac igår på 500m i Arninge. Så nu fick vi dessutom en ny spårläggare. Gick riktigt bra! Han bommade dock en pinne. Så han blev lite nöjd igår iaf   



   

Av Emma Hammar - 16 februari 2012 11:47

Nu har jag sett på FB att det är många som apporterar korv för full! Så för att jag inte ska missa någon i tävlingen så behöver jag att ni ger en kommetar här i bloggen att ni är med och tävlar. Självklart länkar jag inlägget till FB där de flesta håller hus. Ge en länk till din blogg eller maila bevisbilder/filmer till mig mail emma@hundreda.se


Det räcker att hunden kan hålla i korven utan att äta upp den. Jag vill att du säger apport/hålla eller vad du vill och att du säger tack/loss och att hunden inte äter upp den sen   Om flera klarar detta lottar jag ut en vinnare, och ja du kan få stilpoäng om du lyckas länge än mitt mini krav!


Slutdatum på tävlingen blir sista februari!


 

Av Emma Hammar - 16 februari 2012 10:52



Vaknar av att någon väcker mig. Denna syn var det första jag såg när jag slog upp ögonen  



Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards