Hundreda

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Emma Hammar - 3 augusti 2012 14:53

Sitter i bilen nu och är påväg hem! Nu hoppas jag innerligt att allt går bra och att bilen och dess delar vill hålla sig hela så att vi kommer hem! Vi har inget reservdäck längre (fick ju punktering påväg ner!). Känns riktigt trist att lämna Öland denna gång! Jag brukar alltid ha hemlängtan efter några dagar men nu har jag inte längtat hem alls över huvudtaget! Vi har varit här en dryg vecka och vill egentligen inte alls hem...   


Vi fick oss ett helt underbart bröllop i lördags och det kändes så RÄTT att gifta oss på Öland! Elin Åström tog massor med super härliga bilder på oss på vårt varcka Öland! Längtar tills vi får bilderna! Det finns nästan inga bilder på mig och Robert tillsammans, men nu finns massor   


Arrac och Nanooks sista bus innan vi åker hem, nu får de vänta nåra veckor innan de ses igen! Nanook stannar kvar med mamma.


Zelda ligger och njuter av sista Ölandssolen medan vi packar bilen


 

Men vart tog Nanook vägen? Vill han inte säga hejdå till oss??! Litte busen!



Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards