Hundreda

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Emma Hammar - 18 december 2012 17:09

Det är ju inte jättemycket som händer så jag går hemma. Däremot var jag och Zelda på sista tillfället på Carros Rallykurs i söndags! Innan kursen så träffade jag mina vänner och tittade på hundspråk och beteenden. Vi beteendetrion analyserar och fortsätter att studera hundspråk! Så jäkla kul! Vi har lagt upp schema för våren och vi är så sjukt taggade!


Zelda tycker att det är så roligt att få hänga med och göra roliga saker! Det blev tävlingsträning och vi gjorde en bana tävlingsmässigt och det kanske är en godkänd bana, jag själv tycker att det nog är strax under 70p om det hade varit tävling. Men jag är jättenöjd!


En skylt kom som vi inte är klara med så det är inte så konstigt att hon inte kan. Sen gjorde jag en klumpig handrörelse så hon trodde att hon skulle sitta i en 270grader vänster så hon gjorde bara som hon trodde att jag ville. Attiyden och följsamheten är fantastisk för Heffaklumpen! Uthålligheten räckte hela banan och jag fick till och med upp henne i spring!!!   


Vi gjorde en bana till efter denna men då orkade hon inte hon var helt ointresserad   Hon är så jäkla charmig!


Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards