Hundreda

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Emma Hammar - 4 december 2011 20:10

Idag klarade jag provet och fick mitt dipolm som friskvårdsinstruktör! Jippi!


Jag har tyvärr inte kunnat blogga under helgen då det har varit strul med att interner loggar in och ut hela tiden. Inläggen hinns inte att skrivas klart och så får man börja om... Jag har kunnat uppdatera på FB då det kan räcka med några sekunder av internet!


Just nu sitter och och för över bilder och filmer från helen från telefonen till datorn. Så det kommer att komma ett bildregn med vad vi har gjort!


Känns skönt att vara klar med utbildningen samtidigt som det är tråkigt att den är över och jag tycker att ämnet är så intressant och jag skulle vilja dyka in mer i ämnet men, men man kan inte vara bästa på allt eller hur!? Jag har nu fått massa nya redskap och kunskap som kommer hjälpa mig med allt från att upptäcka smärta på problemhundartill att göra fysträningsprogram till tävlingshunden! SÅ KUL!!!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards