Hundreda

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Emma Hammar - 14 december 2011 21:36

Liten och kort miljöträning fick Arrac idag. Jag skulle köpa mat till mig och Camilla innan valpkursen. Så Arrac fick komma ut medan vi väntade på Thaimaten. Han fick givetvis uppmärksamhet av en kvinna och hennes son som var runt 9 år. Arrac fick gosa lite.


Vi väntar på krubbet!


Det gick bra hos Kiropraktorn och jag har fått övningar att tänka på och han har låst upp massa spänningar och knäckt mig... Ska dit igen nästa vecka! Känns bra och han kändes duktig och det lät logist allt han sa. Det kommer nog ta ett litet tag innan det slutar att göra ont i ryggen men nu har jag något konkret att gå på!


Får se hur det går att köra buss på fredag...


Over and out! 

Av Emma Hammar - 14 december 2011 13:10

Det är glest och tråkiga inlägg nu... Jag kan ju inte vara ute och jobba med hundarna då ryggen dummar sig. Idag ska jag iallafall till en Kiropraktor så jag hoppas att han kan hjälpa mig!


Jag gick utanför dörren idag med en hund åt gången. Jag gick med Zelda i 6-7 min så hon fick slippa rasta sig på tomten. Hon avskyr att bajsa på tomten   Tack för det gumman! Såhon blev glad att slippa en hög där... Vi har en äng drygt 100m från tomten så dit gick jag med Arrac och släppte honom lös. Han var som en kalv på grönbete! Han sprang och sprang och sprang! Jätte lycklig! Han fick också en älskad fleecefläta att slakta! 


Så aktiveras mina hundar nu... jag vill bli mig själv igen och ut och motionera och gå i min backe som jag så fint la upp en träningsplan om. Jag tycker ALLTID att så fort jag ska planera att jag ska träna och få upp flås och styrka med Arrac och mig själv så händer alltid något! Arrac var ju dålig i 4 månader i våras... sen hade jag så mycket att göra, sen lite vila efter kastreingen och sen hade jag återigen MASSOR med jobb. Sen när jag skrev en ny träningsplan pajja ryggen...  


Skam den som ger sig! Jag ska fan komma igång förr eller senare!!!



Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards