Hundreda

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Emma Hammar - 5 januari 2012 22:08

Idag var jag och min lillsyrra på Modelhouse och tog bilder på oss. Blev många bra bilder   Jag har så svårt att vara naturlig och avslappnad framför en kamera, jag brukar mest stå bakom den. Det var kul men jag blev lite smått irriterad när jag efteråt fick reda på att man fick ha djur med sig i studion! Jag vill så gärna ha bilder på mig och Arrac då jag och Zelda redan har gjort detta en gång för 4 år sedan.


Valde en bra bild, finns massor med bilder och alla inte fullt lika bra   


En bild på mig och Zelda för 4 år sedan 



Arrac har bara fått promander idag. En halvtimme i morse med mig och Robert var ute med båda i skogen en timma. Så de har fått röra på tassarna iaf.


I morgon ska jag och Arracs hundkompis Bella ut och miljöträna i Täby! Hoppas på bra och givande träningpass och bra hundmöten!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards