Hundreda

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Emma Hammar - 24 januari 2012 22:52

Filtträningen går bra här... Arrac sover    snacka om total avslappning!

Av Emma Hammar - 24 januari 2012 22:42

Asså den här våren kommer bli helt fantastisk känner jag på mig! Jag har hur många kurser som helst på gång! Tillsammans med Camilla eller på egen hand. Även Madde kommer igång med egna kurser och blir färdig instruktör i vår.


Flera förfrågningar om att hyra in oss som gästinstruktörer har kommit upp och första är redan bokad! Så humla kul! År 2012 is the year  


Kolla in på vår kurssida!

Av Emma Hammar - 24 januari 2012 21:58

Gick upp och började dagen med en 30 min promenad. Det är våra långpromenader nu för tiden    Jävla rygg... Skit i den nu. Vi latjade rnt på ängen jag och Arrac i morse!


Arrac är en fena på att fånga godis i luften!


Mitt murmeldjur    


Resten av dagen har hundarna varit själva och tuggat märgben. Nu sitter jag och jobbar vid datorn och filttränar Arrac samtidigt. Det är en så jäkla bra träning som ALLA borde lära sina hundar! Jag är helt övertygad att det kommer göra susen och ge det där lilla extra i övrig träning!


Arrac ska visa upp denna träning i morgonkväll på kundklubbskvällen på DjurMagazinet. Nu har han aldrig tränat ens i närheten av dessa störningar så vi får se hur det går. Jag ser det som ett ypperligt träningstillälle! Vi är så taggade! Jag talar för oss båda   


Missa inte att vi har en kurs i detta! Finns ett par platser kvar och startar 1 februari på DjurMagazinet i Arninge!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards