Hundreda

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Emma Hammar - 8 oktober 2012 12:39

I går gick vi vår promenad på Roslagsleden och ställde upp som fotomodeller till en bok. Det är ett av mina ekipage som har gått nästan alla mina kuser som ska skriva boken och klart jag ställer upp!


Boken kommer att hete "Vandra Rosagsleden" och kommer ut i mars 2013 på Calazo Förlag. Författaren är ingen mindre än min kära vän Gunnika Isaksson Lutteman! Hennes sambo Tomas Almbo och hon själv fotar bilder till boken. Hon driver företaget 52 Adventures! Givetvis ska de fota fler gäng som vandrar och sen är det upp till förlaget att avgöra vilka bilder som kommer med. Så vi får se om jag och Arrac kommer med i boken   Vi fick några bilder på mailen i natt som vi vill visa såklart! Jag drog med mig ett gäng goda vänner och alla har ju givetvis hundar. Tyvärr är inte Zelda med på några bilder då Robert fick vända innan vi ens börjat för att lämna henne i bilen. Det började smälla av massa skott och honblev så rädd lilla tjejen! Det är inte lätt när 55kg hund blir rädd.... Hon är iaf trygg i bilen!


Två av mina älsklingar!   


Arrac sitter och tittar på när vi blir fotade utan hundar


Han är ju så söt min lilla kille   


     

Fluffmonster fick vi med oss, och mamma och Nanook såklart!


     

Sanna och viggo, Fluffmonster stövlar och sist men med minst lilla Diva med husse Jonas!


Riktigt fint väder hade vi och mamma njöt i solen!


     

Arrac, Julius och Nanook


      

Rota i ryggsäckar, läsa kartor och fika


På promenad





Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards