Hundreda

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Emma Hammar - 15 oktober 2012 23:19

Soffan har varit min vän idag och inte orkar man med någonting. Jag fick erbjudandet att träna med vänner och kände att egentligen inte orkar göra då ryggen tar kål på mig. Men jag är så glad att jag sparkade mig ur soffan och tränade min lilla hund tillsammans med Carro! Det var värt det! Jag hade noll energi innan och att vara där gav mig lite energi att genomföra ett pass med Arrac på 30 min och så hade jag lite mer energi med mig hem än innan jag kom!


Vi jobbade med baklänges marschen och nu ska vi ta tag i vårt eländiga fotgående. Ja jag har sagt det förut och det är mycket snack och liten verkstad men nu får vi ändå inte träna på så mycket men att gå det kan faktiskt både jag och Arrac göra trots smärtor! En stund i alla fall. Att ligga på soffan blir man inte frisk av, inte att ligga där 100% iaf. Vi måste få en liten stund göra något som är roligt trots att jag går sjukskriven, om inte annat för att inte bli deprimerad. Det var så kul att bara få träna min egen hund en stund! Vi fick vara i en fin lokal och träna hund i värsta pissregnet utan att få en droppe på oss! Hur mysigt är inte det!? Tack Carro för en härligt träningsstund! Det behövde vi!


Ja matten går ju inte allt för rakt... Det får vi ta och rätta till! Men jag älskar den härliga plymen till svans Arrac har! Kriteriet är att gå utan att studsa.


     

Arrac ligger redo och vill träna och går fot bak och fram på en bild   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards