Hundreda

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma Hammar - 19 augusti 2012 17:46

Blev en udda promenad idag längs en åker. Vi gick i det höga gräset bredvid och man fick minnsan lyfta på fötterna! Man blev lite trött efter 55min.   Arrac blev ju till och med trött eftersom han var tvungen att lyfta på tassarna! Det gick inte att gå passgång här inte!


Verkligen en jättehärligt timeout för min hjärna som har suttit inne hela dagen och bygger på min hemsida!


 

Han försvann i säden så han var tvungen att hoppa upp för att se vart vi var!


   

Ser rätt nöjd ut!



 

Av Emma Hammar - 18 augusti 2012 21:46

Har nu gjort en annan form av halvstryp som Arrac ska få prova. Bredden är 3,5cm i svart och orange lite Tiger över det ;) Grrr

Av Emma Hammar - 18 augusti 2012 14:50

Kollar igenom kameran från Öland så hittade jag ett lite kul tema när Arrac går upp ur vattnet! Vilken bild tycker du är bäst?


Bild 1


 

Bild 2


 

Bild 3


   

Bild 4 

Av Emma Hammar - 18 augusti 2012 11:58

Gjorde ett halsband till Zelda, tyvärr klantade jag mig så det blidde för litet! Men snyggt blev det! (Pss måste göra ett nytt till henne...)


 

Ett dubbelradigt halsband i 5,6cm med metallspänne och D-ring


       

Av Emma Hammar - 17 augusti 2012 14:16

Hjälpte en kompis att rasta hennes hundar idag. Gick en 45min promenad med dem. Helt plötsligt drar hundarna som skållade troll från mig! Jag pinnade på över kullen för att se vart de tog vägen....

Ja grisiga hundar blev det som jag snällt och fint låste in i huset igen. Undrar om matte blir glad när hon kommer hem ;)

Av Emma Hammar - 16 augusti 2012 22:57

Fler och mer material till halsband

Av Emma Hammar - 16 augusti 2012 16:38

Suttit och knopat de senaste dagarna och testar olika färger och former. Samma modell men olika breda och olika färger eller tillval om man vill ha halvstryp eller ett fast halsband med spänne. Jag har en variant till att göra innan jag känner mig nöjd, vill ha gjort alla innan jag lägger ut till försäljning!

Dessa halsband är mycket hållbara! Själva halsbandet i de breda varianterna kan man bogsera en mindre bil med. Varje enskild tråd i halsbandet håller för 250kg! De som kommer gå sönder först är spännen och metallringarna. Väldigt roligt material att arbeta med!

Av Emma Hammar - 15 augusti 2012 20:16

Hmm inte bara nachotjuv utan nu tar vi i och blir tungt kriminella och tar stora saker! Husses nybakta limpa!

Hon är så smart som går till husse och visar vad hon har tagit. Det var tydligen inte så lätt att bända loss brödet....

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards