Hundreda

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Emma Hammar - 8 augusti 2010 23:31

Sitter här uppe, tecknar och lyssnar på musik... Det finns ingen bättre avkoppling än detta. Huvudet rensar på onda och stressfulla tankar, de bara flyger iväg och jag hamnar i en värld där det bara finns jag, bilden och musiken. Det bilr nästan helt tomt i skallen, så otroligt skönt!


Det är omöjligt (för mig i alla fall) att måla eller skapa något då jag är stressad. Jag behöver sätta mig oftare och göra detta, gör det alldeles för sällan! 


Så här långt har jag kommit nu. Har lagt ner ca 4 timmar för att komma hit. 


Ser man att det är jag och Arrac? Det här kan bli mitt bästa själv portätt, inte för att jag har gjort så många men ändå.  


För er som inte vet så ta jag emot beställningar. Info och priser finns på hemsidan under konst

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards