Hundreda

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Emma Hammar - 11 augusti 2010 21:01

Jag köpte ju lite mer "onödigt" på rusta. Jag köpte en agility tunnel med en lång "säck" bakom för 149:- Skit kul så nu har Arrac och jag tränat. Fast ingen av oss kan någonting om agility   


Av Emma Hammar - 11 augusti 2010 20:10

Jag var och handlade pincetter som vi ska ha på kursen i helgen. För att vi ska kunna ta i kantarellerna utan att det blir onödig människodoft. 


hus som helst så började jag handla massa annat. Nya gardiner till köket och en matta att han under köksbordet. Jag hade julgardinerna kvar och ingen matta   


Så här ser det ut nu i alla fall, bortse sakerna som ligger på bordet...

  

Av Emma Hammar - 11 augusti 2010 10:57

Elin var snäll och fotade oss igår också så här kommer lite spår bilder    


Här har vi lille Romeo som ska ta sitt andra spår. Han är lite störningskänslig så det blir inga spårbilder på honom riktig än...


Här spårar Arrac för fösta gången på ett berg. riktigt bar jobbat av lillskiten!


Lite suddig men han går som en misil över berget med nosen klistrad i mossan.

    

Nämen en pinne uppe på toppen, coolt sa Arrac!


Lite trollskog blev det också men väldigt torr mark. Vi började i skog innan berget då var det den perfekta nybörjar marken.


En väg... men då är väl spåret slut??? Eller... det går nog vidare, hittar ingen pinne matte. 

 

Ja visste väl att spåret inte var slut, det fortsatte på andra sidan matte och jag hittade den här!

   

Jag älskar att kampa! Skitkul att hitta pinnar ju       


Här är två fluffmonster super trötta och sover i bilen.


Tack Elin för bilderna!  

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards