Hundreda

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Emma Hammar - 12 augusti 2010 19:12

Beställde den här boken i förr igår och den kom idag i brevlådan precis innan jag skulle åka till jobbet. 


  


Det är Maria Hagströms nya bok, som precis har kommit ut. Jag älskade hennes förra bok "Nosarbete" så jag var bara tvungen att ha den här också. Började läsa på rasten idag. Oj så fina bilder det är i den också! Ja som sagt är jag ju lite estetisk av mig så jag vill ha både en bra layout och ett bra innehåll i texten för att jag ska vara HELT nöjd   


För er som inte vet vem Maria Hagström är så är hon en MYCKET framgångsrik hundtränare och har tävlat i SM ett flertal gånger och fått placeringar! Så den här boken handlar alltså om lydnad!

Av Emma Hammar - 12 augusti 2010 08:40

Ja då var semestern slut... Jag ska jobba idag... Ursch jag gillar inte mitt jobb alls och jag söker nya. För er som inte vet kör jag buss och det är världens sämsta arbetstider och arbetsförhållanden. 


Nä ursch blir bara så deprimerad av att tänka på det. Åker kl 11 så jag som är världens tröttmössa måste göra mig i ordning samt hundarna innan jag åker. 


Lite hundträning hade jag planerat innan jag sticker, om jag hinner. Har inte riktigt vaknat än   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards