Hundreda

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Emma Hammar - 5 oktober 2010 22:17

Det är fortfarande få deltagare i min tävling. Men det är inte försent att hoppa in nu. En deltagare har lagt upp film i sin blogg. Väntar på er andra och se hur träningen går.


Tävlingen största syfte är att få igång glöden att träna med sin hund. Antingen börja med en ny utmaning eller finslipa en gammal. 


Den 18 oktober koras en vinnare ut av mig. Jag baserar mitt resultat på de filmer som läggs upp i deltagarnas bloggar. 


Kommer en ny tävling även nästa månad. Förslag på tema är välkommet. Lika så nya deltävlanden   

Av Emma Hammar - 5 oktober 2010 21:52

Några var ni som gick på luringen om att jag ska skaffa valp    Imorgon skulle varit proppad med hundträning. Var meningen att det skulle bli 3 st problemhundar imorgon men fick ett återbud under dagen. Tur i oturen, det är ganska mäktigt med tre på samma dag. Sen sak träningen dessutom dokumenteras vilket tar minst lika lång tid som den praktiska träningen om inte ännu längre tid. 


Lite senare fick jag eventuellt ett återbud till... De återkommer i morgon bitti om de har blivit friska. Kanske blir en hel lugn dag imorgon istället   


Någon som har förslag på vad jag ska ägna min dag åt imorgon om jag får ett till återbud? 

Av Emma Hammar - 5 oktober 2010 18:26

Ja äntligen är det valp på gång! Arrac ska få en bror som ska heta Jack. Ja ja lite lurningoch lite Alvar... Camilla ska få valp den 1 januari. Triss hade minst 4 små valpar i magen!!! Känns som det är jag själv som ska skaffa valp :) Har verkligen längtat tills jag och camilla ska träna hund tillsammans... ja våra egna hundar. Arrac ska få sig en liten Flat kompis :) längtar så!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards