Hundreda

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Emma Hammar - 14 oktober 2010 15:32

Valpkursen som jag har planerat är till för alla er som skaffar valp i vinter men inte har någonstans att gå kurs! När de flesta valpkurser startar på våren så är era valpar för gamla för att gå kurs. Min kära vän Camilla får hem sin Flat valp den 1 januari 2011 och behövde en valpkurs! Hon sitter och åker från Åkersberga till Norrtälje för att gå denna kurs. Vill du göra henne sällskap på kursen? 


Datum: 20/2    6/3    20/3    3/4     1/5    15/5

Pris: 1200 kr

Kl. 14:00-15:30

Plats: Myzen’s Hunddagis 


Kurskompendium ingår i kursen 


Lite kort info om kursen 

Det kommer vardagslydnad så som kontakt, följsamhet, koppelträning, inkallning, sitt och ligg. Jag tar även upp hantering som är jätteviktigt dels till alla veterinärbesök men också för de som ska in i utställningsringen eller tävla. Jag lägger också in grunder i tävlingslydnad som bakdelskontroll och apportering.  Jag varvar teori med praktik. 


Ja det är en hel del som ingår i denna kurs. Som ni ser sträcker sig datumen över en realtivt lång period men det för att ni ska få hjälp och coaching under en längre period. Det händer mycket varje månad med en liten valp. Dessutom får ni mycket tid på er att hinna träna så att varje kurstillfälle ska bli så effektivt som möjligt. 


Vill du gå valpkurs med din valp? Anmäl dig på info@hundreda.se 


Vill du har mer info gå in på min hemsida Hundreda

Av Emma Hammar - 14 oktober 2010 15:25

Nu har jag planerat och uppdaterat hemsidan med vårens kurser! Här kommer de!

  • Valpkurs
  • Vardagslydnad 1
  • Inkallningskurs
  • Hundmöteskurs
  • Klicker kurs
  • Spår grundkurs
  • Uppletande Grundkurs
  • Tävlingslydnad - Nytt för våren 2011 skicka in intesseanmälan på info@hundreda.se först till kvarn!
  •  Spårläger hösten 2011 - skicka in intresseanmälan på info@hundreda.se

Vill du veta mer om kurserna så gå in på min hemsida Hundreda! Saknar du någon kurs? Säg till i tid så kanske jag kan planera in fler kurser!

Av Emma Hammar - 14 oktober 2010 12:41

Nu blev man sjuk på riktigt.... skit också! Jag skulle ha jobbat på dagiset idag och spårat med Arrac. Jag har ont i halsen och feber, en riktig skitdag. 


Jag ligger i soffan ihop kurad under massa täcken och kuddar med te för halsens skull. Jag passar på att jobba lite framför datorn. Sitter och planerar vårens kurser nu    Det bli ganska många kurser nu under våren! 


Blir snart uppdaterade på hemsidan och här i bloggen! Är det någon speciell kurs som du önskar att jag ska starta upp under våren? Hojta till i så fall, jag är inte omöjlig   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards