Hundreda

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Emma Hammar - 10 oktober 2010 21:50

Mådde inte så bra imorse när jag vaknade och har varit jätte seg efter kursen idag... Har försökt kurera mig i soffan. Missade lite födelsedagskalas då min svägerska och svåger fyller 25 år idag. Robert åkte själv men kom hem med Tacopaj och smörgåstårta ;) jättegott! Så lite bra när man inte orkar annat. Ska jobba imogon så jag hoppas inte att jag blir dålig utan att detta ska gå över nu under natten. Jag orkade inte gå ut och spåra med Arrac idag och det blir tufft att hinna i morgon men något jobb ska han få. Uppletande kanske???Nä nu vill jag sova! God natt

Av Emma Hammar - 10 oktober 2010 13:30

Är hemma nu. Vi har haft JÄTTE kul och det har gått kanon bra för alla hundarna! Det var två som inte kunde komma idag så det blev en liten grupp som fick DeLux träning   


Alla fick två spår var och två an hundarna fick spår som korsade varandras. Det var jätte intressant att se hur de jobbade och båda hundarna klarade försvåringen och Camilla har fått detta på film i bådas spår.


Jag är ju så duktig... Jag är helt inne i mitt jobb och det är ju bra. Men jag glömde totalt bort att ta bilder och ända hade jag kameran på mig i fickan HELA TIDEN   Men men Camilla fick bra filmer som deltagarna ska få på USB nästa gång så de kan titta om och om igen på sina spår  


Superkul och när är det en månad tills nästa träff! Vill du vara med oss? Gå in och läs mer här

Av Emma Hammar - 10 oktober 2010 07:58

Ska snart åka iväg till Gillinge för att köra igång spårgruppen tillsammans med Camilla. Ska bli jätte spännande, älskar ju verkligen personspåret.


Det är fortfarnade inte för sent att hoppa in i spårgruppen då man kan köpa ett tillfälle löst. Du kan alltså när som helst hoppa in i spårgruppen. Det du måste ha med dig i bagaget är lite grunder i spåret. Ska ska ha lagt några spår så du vet vad det handlar om.


Hoppas jag får lite bilder som jag kan lägga upp senare idag

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards