Hundreda

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Emma Hammar - 12 oktober 2010 20:56

Mörkt har det ju varit ett tag. Sommaren har lämnat i mörkrets händer och ljuset övergav oss till hösten. 


Eftersom jag har haft en tråkdag idag så passade jag ändå på att åka till djuraffären på min rast. Köpte kattmat, mina stackars katters mat tog slut i morse    Så de fick tonfisk på burk istället så jag tror att de överlever    Men nu har de en ny säck på 15kg. 


Så hittade jag en bra sak till Arrac som är ett måste nu! 


Den lyser konstant och har dessutom reflexer så den syns extra tydligt. Dock så räcker det inte man måste ha fler reflexer. Jag har en koppel förlängare med reflex och ett reflex halsband. Ska även köpa en reflexväst till honom. Zelda har en reflexväst   


Arrac demonstrerar om den fungerar... Jo det gör den. Han sitter i den mörka farstun.


Köp till era hundar ni med! Vill ni ha experthjälp och råd på VAD man ska handla till sin hund så kontaktar min kollega Camilla som också jobbar på Djur Magazinet i Arninge.

Av Emma Hammar - 12 oktober 2010 10:05

Idag blir en sån där tråkig dag. Jag passade på att sova ut i morse utan massa gap och skrik. Nu har jag gjort mig i ordning och ska åka till jobbet om en timme.  Ska gå ner och äta frukost nu så det blir inte så mycket tid över till vovvarna idag. Husse är hemma till 15:20 innan han åker till jobbet så han får promenera dem. 


Jag orkar kanske med en kvälls promenad med dem ikväll om jag inte är alltför slut. Imorgon ska jag ta ta med Arrac till Norrtälje och träna lite lydnad i störning på stan   


Så alltså en mycket tråkig hund dag = Ingenting   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards