Hundreda

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Emma Hammar - 11 oktober 2010 21:51

Jag var ute och körde buss i stan, inte stor stan men vår lilla stad... Så ser jag i mörkret hur det går massa löst folk med små fluffiga hundar    Det var min goa vän som gick där!!! Så jag plockade upp henne och hennes hundar - The fluff monsters! 


Hon åkte med mig på flera turer (de är  inte så långa!) genom staden. Jättekul  Det gjorde min dag på jobbet mycket ljusare i höst mörkret! 


Hon har också bloggat om bussåkandet The Fluffs!

Av Emma Hammar - 11 oktober 2010 11:45

Vet inte vad det är med husses spår men det går aldrig bra när Arrac ska ta dem    Tror att Arrac gick rätt men han tog bara de 2 sista pinnarna av 4... Skumt. Arrac tar pinnarna även om han går 20m bredvid spåret så duktig är han på pinnarna men jag förstår bara inte vad som händer... 


Vi kanske startade fel. Husse har inte märkt ut starten men Arrac tog alla riktmärkena rätt. Måste fundera lite. Måste också bryta mönstret genom att Robert faktiskt får följe med och visa eftersom han spår tydligen är trasiga!


En bild på en mycket nöjd Arrac som precis har fått rusa av sig efter sitt spår 

  

Av Emma Hammar - 11 oktober 2010 08:08

Jag som tänkte som till minst klockan 9 nu när jag kan och har möjligheten, men nej det var inte möjligt! Just när är jag skapligt sur på alla ungar som bor här på min gata! Busshållplatsen är utanför mitt sovrumsfönster... Det är ofta jag hör dem när de går till bussen man jag brukar kunna somna om...


Men INTE när de står och gapskriker i minst 5 min!!! Det var minst två röster som avlöste varandra och de skrek så högt de bara kunde! Jag var nära att hoppa ut genom fönstret och..... morr....  Att väcka en björn som sover (jag) är farligt   


Nu har jag avreagerat mig lite här istället för att utöva det på snorungarna när de kommer hem... Ska se om jag kan vakna till liv och orka träna Arrac nu, eller inte just nu men snart. 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards