Hundreda

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Emma Hammar - 5 november 2011 15:51

Idag startade jag dagen med massage av två hundar i min friskvårdsutbildning. En Papillion och en Aussie tik. Jättenyttigt och jag måste öva massor! Man blir inte perfekt på en dag precis. Men förhoppningsvis så kommer jag vara bättre sista gången jag masserar dem    Annars kan man ju börja undra  


Sen var jag ute i skogen med min famlij och plockade svamp. Arrac fick busa runt med Frida. Jättekul som jag inte kom på förren nu är att Frida löper och Arrac brydde sig inte så mycket. Han skulle dit och slicka precis då de möttes men sen struntade han i att hon löper. Ska se om jag ser någon övrig förändring i efterhand såsom stress av hennes löp. Men annars känns det ju lovande efter kastreringen då han alltid har stressat upp sig otroligt mycket av löptikar! 


Arrac i mossan efter värsta racet!


Frida och Arrac


Jag tränade två budföringar och lilla kusinen Elias 6 år fick vara mottagare. Arrac är så jäkla bra på budföringar! Elias var överlycklig att Arrac lydigt satte sig i fot direkt och att han löd på "marsch"   Jättekul! Barn är roliga tillsammans med hundar, iallafall detta barn!  

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards