Hundreda

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Emma Hammar - 15 november 2011 23:25

Klev upp vid nio tiden, satte på mig morgonrock och jobbade vid datorn närmare två timmar. Skrevi hop nyhetsbrev som alla ni som är kunder borde ha fått. Sedan åt jag lite frukost vid datorn, hade satt på mig lite kläder och fortsatte att jobba. Jobbade tills jag var tvungen att hoppa in i durschen och byta om inför bussjobbet. Min älskade Robert gjorde lunch så jag behövde bara sätta mig vid bordet och äta och sen åka till jobbet!


Så kort och gott har jag bara jobbat!


Väl hemma blev det fika och tv tittade och under tiden tränade jag filtträning med Arrac! Jag gillar att vara effektiv!


I morgon är det kurs! Jippi va kul det ska bli. Vi har inte gått kurs på över ett halvår så det ska bli kul att fokusera på sin egen hundträning lite extra. Det blir ju lätt att våra hundar hamnar lite i kläm när man tränar alla andras hundar hela tiden. Det är sällan Arrac är understimulerad men vi tränar inte alltid så mycket som JAG önskar! Men just nu är vi i en sån period som vi sällan har då han faktiskt är lite understimulerad. Han går husse på nerverna   Schemat lugnar ner sig lite framöver.


I morgon har jag planerat att TECKNA! Det blir frukost och sedan promenad innan jag sätter mig och börjar jobba. Jag har faktiskt 4 beställningsarbeten som väntar! Nej det stämmer inte!!! Jag har ju 6 st!!! OMG! Bäst att jobba!!!


 

En bild på Arrac från promenaden igår   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards