Hundreda

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Emma Hammar - 13 november 2011 21:48

Nu på kvällen har jag och Arrac tränat på filten. Andra gången vi tränar på den, sist var i torsdags. Vi missade ju första tillfället på kursen så vi jobbar på med läxan inför onsdag. Träningen filmar vi så vi kan få feedback på vad vi gör hemma. Jag har länge tänkt att jag ska börja med denna träning men inte riktigt fått ändan ur vagnen! Men att anmäla sig på kurs är ju att ge sig en spark där bak! Sen är det ju kul att gå på kurs    Ett halvår sen sist så det är ju dags!

Av Emma Hammar - 13 november 2011 21:45

Jag var ute en halvtimme med dogsen innan spårlägret i morse. Vi sprang runt på en åker i Gillinge   Börjar bli kyligt så de har täcke på sig! Arrac klarar sig utan men de ska sitta i bilen länge och det är ju onödigt att frysa! Dessutom så är han ju lite wild'n crazy så uppvärmning finns ju inte i hans värld så det värmer ju musklerna en aning iaf... Söta är de   


   

Av Emma Hammar - 13 november 2011 18:44

Den här helgen har vi haft spårläger! Så härligt och andra året i rad! Vilket härlig gäng med hundar och ägare vi har. Några var nya och andra gick även förra året. Kul att blanda nybörjar spår med lite mer erfarna ekipage! Det blev direkt inga bilder i spåren denna helg för vi filmade nästan alla spåren.


Går man våra spårläger så filmar vi spåren och sedan sitter vi tillsammans och tittar på dem! Jättekul då man kan se sådant man missade i själva spåret och kunna gå tillbaka om man hade någon fundering på något. Jag tror att alla var nöjda och med stor säkerhet stonk trötta! Vi har varit igång kl.10.18 två dagar i rad. Alla fick med sig nya tankar på spåren att tänka på hemma. 


Ska se om jag kan klippa ihop något roligt från filmerna sen   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards