Hundreda

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Emma Hammar - 1 november 2010 23:40

Vill gå för Maria Hagström under nästa år då hon har en kurs spridd över året i elitsatsning i brukslydnad och uppletande!


Det är så mycket jag vill!!! Hon har lagt upp sina kurser för nästa år. De har kommit ut nu under eftermiddagen! Jag vill, jag vill, jag vill!


Ska jag? Jag är ledig alla datumen och jag har pengar! Ska jag gå?


Sen ska jag gå för Emelie - Vinna hundcenter 3 dagar i 5 månader under våren i elitsatsning tävlingslydnad - instruktörs utbildning! Det är mycket på en gång...


Vad tycker ni?

Av Emma Hammar - 1 november 2010 23:02

Nu har jag bestämt månadens tävling och det blir den här gången blir det "nyttogöra". 


Nu är TEMAT - Nostarget!


Beskrivning

Lära hunden att stänga en dörr på kommando!

Ett tips är ett lära in detta med en post-it lapp som nos target och sätta den på dörren och sedan jobba bort lappen och lära hunden att stänga dörren på ett kommando!


Ska själv lära Arrac detta då min vardagsrums dörr alltid av någon anledning då den ska vara stängd och jag orkar inte gå dit och stänga den så jag tänkte utnyttja min hund!


För att delta

  • För att delta måste du kommentera detta inlägg och länka till din blogg där du ska lägga upp film på er träning. 
  • Jag vill se flera inlärningssteg i er träning och ju mer du visar på film desto större är dina chanser att vinna.
  • Lägg gärna upp FLERA filmer!
  • Jag vill INTE BARA se ett resultat jag vill också se HUR ni lärde in det. 

Tävlingen avslutas den 1 december


Jag bedömer efter engagemang och vilken utveckling ni har gjort på 4 veckor! Hur ser träningen ut NU och sen? 


Vinnaren får en klicker med ett praktiskt armband!


Jag arrangerar den här tävlingen för att motivera så många som möjligt till att träna och aktivera sina hundar! Du får gärna vara med och komma med nya förslag till teman i kommande tävlingar!

Av Emma Hammar - 1 november 2010 08:43

Jag och Arrac är med och tävlar om en personlig almanacka!



Här hittar ni tävlingen!  

Av Emma Hammar - 1 november 2010 08:21

Nu efterlyser jag och mina klasskamrater efter problemhundar som vill komma till vår utbildning till vårt block den 27 och 28 november i Årsta.



Det är våra lärare som kommer att arbeta med er som vill komma. Det kommer också bli en återkoppling för er under mars månad. Detta är en del av vår utbildning och kostar ingenting. Ni får två träffar gratis. 


Vi elever önskar svåra fall med problemhundar så vi kommer välja ut vilka vi vill ha underutbildningen av de som anmäler sitt intresse!


Är du intresserad att få hjälp med din hund och samtidigt lära oss mer?


Maila till info@hundreda.se 


Jag behöver veta problemets art och dina uppgifter så jag kan kontakta dig. 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards