Hundreda

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Emma Hammar - 9 november 2010 21:54

Funderar på att köpa ett täcke till Arrac. Jag är inte alls mycket för kläder på djur, men ibland kan det behövas. Zelda har redan ett fint täcke, och hon får inte bli kall på grund av sina sjuka leder. Arrac som är ute och far och flänger så är det inte bra att vara kall i musklerna så ett täcke kan vara bra nu när det är riktig vinter. 


Sen tänkte jag på det när Arrac satt mycket i bilen på kursen i lördags, han var ju iskall!!! Där hade jag verkligen velat ha ett täcke på honom då han sitter still och inte kan värma sig själv!


  

Funderar på denna till lill-killen. Gillar Hurttas produkter då det är kvalite och är praktiska. De är också mycket duktiga på reflexer vilket behövs här ute i mörkret då vi inte har belysning på landet!


Vad säger ni om kläder till hund?

Av Emma Hammar - 9 november 2010 18:34

Jovisst fastnade jag med bussen idag. En timme tog det innan ny buss kom. Sen blev trafiken inställd efter Grisslehamn så några passagerare kom inte hela vägen hem. Jag missade min nästa körning och sitter nu på garaget och väntar på något att göra. Slutar om en dryg timme så jag hinner inte göra så mycket...


  

Ungefär så här såg det ut för mig också på vägarna!


Imorgon har jag tre privat träningar varav två problemhundar. Så lite roligt jobb blir det då. Hoppas ingen drar sig för att träna nu när det blir snö och kallt. Det blir antijakt, hundmöten och tillsist en Vardagslydnad :)

Av Emma Hammar - 9 november 2010 11:07

Har ni någon gång stött på en riktig energitjuv? 


Jag har det. Jobbigt, man kan inte fly undan. Man tänker på små irriterande saker större delen av sin vakna tid. Kanske till och med drömmer om dem    Hur kommer man undan? Hur flyr man?


De kan ploppa upp lite varstans i livet. Hund ägaren du möter i parken varje dag, på jobbet, en släkting, en bekant, på ica - ja name it! 


Hur gör ni för att slå er fri från er energi tjuv?

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards