Hundreda

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Emma Hammar - 17 november 2010 19:57

Som vanligt mycket att göra. Har lyckats jobba undan lite så det är skönt. det som jag dock inte han med alls idag är inreda vardagsrummet och mina egna hundar... Arrac har fått träna på ensamhet i bilen vilket har gått super   Han börjar bli riktigt duktig på det. Men det måste vara platser som han inte har någon förväntan på. Kan inte stå i skogen än vilket han ser som att få jobba (spåret och uppletandet) sen kan inte han vara utanför mina föräldrar för han vet ju vilka som bor där och han vill ju med in...


Så det är lite kvar att jobba på men jag är så glad att det börjar ta sig!


Har träna en problemhund i hantering idag och det gick kanon!


Sen så börjar anmälningarna till vårens kurser att rulla in! Vill du också gå kurs så häng på du med    Vi har riktigt kul på kurserna!

Av Emma Hammar - 17 november 2010 09:45

Jag har några tävlanden i min blogg tävling, har dock bara fått in ett bidrag än så länge. Här visar lilla Frasse upp sin första träning.



Är du med i tävlingen och jag har missat ditt bidrag? Hojta då till med en kommentar   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards