Hundreda

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Emma Hammar - 16 november 2010 22:57

... den här dagen också. Men så trött jag är. Borde gå och sova med känner att jag måste göra en träningsdagbok innan jag går och lägger mig. En sån jag skriver till mina lärare på utbildningen. Så har jag en sak mindre att göra i morgon. Kan låte snevridet men då kanske jag kan sova bättre   


Det är mycket som jag ska göra i morgon så jag hinner väl inte ens hälften men jag hade planerat lite spår    Men vi får se...

Av Emma Hammar - 16 november 2010 08:17

Jag måste fråga om det är någon som är duktig med fotografering. Jag söker ett bra (inte för dyrt) teleobjektiv.


Jag har en Nikon D60 utan bildstabilisator. Vill fota mycket hundträning och få snygga närbilder trots att jag är en bit ifrån. Den måste hänga med i rörelser eftersom de bästa bilderna sällan är då hundarna sitter stilla    


Har ni några förslag? Någon som har ett begangnat som ni vill bli av med?

Av Emma Hammar - 16 november 2010 08:13

Jag är sitter ju i bussen hela dagen idag, så det är husse som tar hand om hundarna idag då jag inte hinner.


Jag har fått en drös med mail som jag  inte hinner svara på. Men under de kommande dagarna ska jag nog ha sett till att fixa alla svar   


Bjuder på en Arrac valp bild idag. 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards