Hundreda

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Emma Hammar - 10 november 2010 21:35

Tänkte köpa täcke idag men gillade inte det som de hade lagt undan åt mig. Pratade med personalen som tyckte att jag skulle ta ett Back-on-Track täcke till Arrac. Jag var lite tveksam men köpte det ändå.


Ringde sen min kära vän som tyckte att det var onödigt då Arrac är frisk plus att täcker räknas som doping   Så det kan jag inte använda samma dag som en tävling... *suck*


Täcket var ändå för stort, Arrac kommer att pissa innanför täcket då snoppen hamnar där den inte ska vara    Ska åka och lämna tillbaka det och kolla på nya någon annanstans....


Mina träningar idag har gått super om det är någon som undrar   En antijakt som jag var grymt imponerad av. Hade inte alls förväntat mig så bra resultat på endast tre veckor! Av det jag såg idag så syns det inte ens att det har funnits några problem! De ska får rejäla utmaningar nästa gång då jag täcker rigga jakt situationer, hehe   


Jag har varit i gasen sen 8:30 i morse och här sitter jag än... Har dock massa pappers arbete kvar att fixa nu, mindre kul. 

Av Emma Hammar - 10 november 2010 17:38

Blev inte alls bra...


Ska ut och träna en privatträning nu så


fortsättning följer...

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards