Hundreda

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Emma Hammar - 19 november 2010 22:22

Jag kan tycka att kedjemail är lite jobbiga, men idag fick jag ett väldigt fantasktiskt sådant av en av mina kursare. Jag är gald att jag fick den för detta är så otroligt att jag inte kan tro mina ögon!!!


Se själva!


Polar Bear: Jag kommer i fred 

Norbert Rosing tog otroliga bilder av en vild isbjörn, som
 kom över isen till uppbundna slädhundar i Vildmarken i Kanadas Hudson Bay

  

Denne fotograf var säker på att han skulle se slutet på sina hundar när Isbjörnen kom vandrade.



           

Det är svårt att tro detta!  Isbjörnen behövde bara krama någon! 


Isbjörnen återvände varje kväll denna veckan för att leka med hundarna.


*Texten är urklippt ur mailet. Men visst är det fantaskt och otroligt på samma gång?!? Hundarna borde ha blivit KÄK!!! Istället kompisar?!  

Av Emma Hammar - 19 november 2010 08:15

Det blir en sån där tråkig dag igen då jag ska jobba kl.10-20 idag igen... suck. Arrac och Zelda får spunk på mig!


Jag har i alla fall köpt lite snygga grejer till vardagsrummet, den här bland annat



Visst är den snygg? Jag älskar den!


Nu har jag inrett nästan klart. Det är gardinerna som jag har kvar. Det kommer ta hundra år att stryka dem! Började lite igår kväll. Sen ska de läggas upp också men det tänkte jag fixa innan mina gäster kommer i morgon. Sen lägger jag upp bilder till er   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards