Hundreda

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Emma Hammar - 7 november 2010 21:28

Jag fryser fortfarnade! Efter första kusen så skakade jag och hackade tänder! Ja jag har klätt på mig ordentligt men kylan bara kröp in ändå... Jag var så iskall att jag hade svårt att tänka. Jag gjorde mitt bästa för att dölja det. Jag åkte hem för lunch och satt bokstavligen och kramade kaminen som Husse hade tänt på morgonen så den var jättevarm! Åker till nästa kurs med full värme i bilen och hade nästan börjat tina då jag skulle ut igen... kallt igen. Nu hade vi lite mera fysiskt ös på den här kursen och del för att alla skulle hålla värmen!


Jag känner mig fortfarande kall ända in i märgen!


Vill aldrig mer gå ut!!! 

Av Emma Hammar - 7 november 2010 08:58

Idag har jag två kurser. Först 1,5h vardagslydnad i Norrtälje och sedan en slyngelkurs i Vallentuna också den på 1,5h. Så det blir lite jobba för mig idag och lite restid på det. 


Nu har jag ju fått skjuta upp kurserna då jag har varit sjuk. Det skulle ha varit kursavslutning idag på båda kurserna. Men nu blir sista tillfället nästa söndag den 14/11. 


Det enda som rullar på sen är spårgruppen under vintern. Så hoppas vi på en vinter med LITE snö!!!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards