Hundreda

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Emma Hammar - 14 november 2010 22:12

En av mina kursare tipsade om en intressant läger vecka i fjällen med hunden. Lät mycket spännande, lite sugen på om jag själv ska åka på det...


Kika själv   


Va mysigt att vara i fjällen med hunden och umgås med andra hund tokiga människor. Har inte bestämt mig men funderar   

Av Emma Hammar - 14 november 2010 20:17

Här har jag klippt ut det bästa från spåret igår! Se själva   


Av Emma Hammar - 14 november 2010 12:52

Va hade en super bra dag även det sista tillfället. Vilket härligt gäng   


    


Här två små bilder på när vi tränar på motivations inkallningar med en hund i taget genom en alle med hundar! De som "bara tittar" på står faktiskt också och jobbar. De jobbar med kontakt och stadga på sitt. 


De var ju sista gången   Kommer sakna gänget. Alla fick DIPLOM!!! Alla har varit så duktiga och kämpat hårt.


Sen kom en riktig överraskning!


Dessa vackra blommor fick jag av hela gruppen    Tack så mycket!!!


          

Hihi va fint med leriga hundtassar - I LIKE   



Tack själva och vi hade ett jättemysigt kram kalas!!!  Kul att alla är så nöjda, då är jag också nöjd!


Kämpa vidare med träningen så ses vi!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards