Hundreda

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Emma Hammar - 1 december 2010 20:02

Efter mycket funderande fram och tillbaka så har jag beslutat mig för en vinnare! För att ta reda på vem det är klicka på länken nedan. 


Vinnaren i stänga dörr tävlingen!


För att få ditt pris så maila mig din adress så kommer priset på posten   

info@hundreda.se 


Tackar alla andra tävlanden och hoppas på att ni vill delta i flera av Hundredas tävlingar!

Av Emma Hammar - 1 december 2010 19:56

Nu har mina nya halsband kommit från DogArtist! Det skumma var att min mamma ringde och sa att paketet har kommit hem till dem!!! Hur fasen gick det till   Dessutom hade någon rivit upp paketet!!! Tur att alla halsbanden var kvar!


Visst är det fina!?


 

Två nya halsband som Arrac visar upp. Till vänster har vi "Rivet" och till höger har vi "Queer". Riktigt snygga!


Söt nosen! Jag höll upp handen när jag skulle ta kort och han var snabb att lägga hakan i min hand! Jag har givetvis tränat in detta som ett moment som jag använder vid hantering och tandvisning. Duktig och söt kille     

Av Emma Hammar - 1 december 2010 19:51

Nu när det är mycket snö så behöver fluffiga tassar att trimmas! Jag har friserat Arracs alla tassar idag då han fick snökockor mellan tårna idag på promenaden. 


 


Nu glömde jag att att ta "före" bilder men jag kan garantera er att de var riktigt fluffiga! Nu är de riktigt kortklippta mellan tårna också så igen snö ska fastna i onödan. Det gick inte att klippa kortare.


Så jag uppmanar alla att klippa tassarna på era hundar, eller ja inte ni som har korthåriga hundar om det inte behövs   

Av Emma Hammar - 1 december 2010 15:08

Har gjort massa nytta idag! Fick lite avbokning på tråkiga saker jag skulle göra idag så jag blev glad, massa tid över! Så jag hade en hundträning idag i antijakt och vi tränade på i -20 grader    Det gick jättebra för ekipaget idag   


De ville gå en promenad med mig och Arrac efter träningen. Det var mysigt att se hundarna springa och leka! Dock efter tag insåg jag hur intresserad Arrac verkligen var, tiken hade slutat löpa för två veckor sedan men det sket Arrac i. Han var något kåt!!! Så jag fick koppla upp honom och han var galen   Han ville verkligen fram till henne hela tiden... Suck... hanar säger jag bara....


Men men kul så länge det varade   


Nu har jag varit duktig och stykt gardiner till alla rummen som borde ha gjorts för länge sen! Fint blev det!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards