Hundreda

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Emma Hammar - 18 december 2010 22:08

Var med Camilla idag och tittade på valpar! Jättemysigt och svårt att välja mellan 7 hanar! Jag fick några dåliga bilder som jag ska lägga ut, men gör det lite senare. 


Men vi ska nog hitta en riktigt fin en till Camilla! Hon ska ha en hund med mycket arbetsmotor som hon kan komma långt med i tävling och träning. Samt att den passar i en barnfamilj! 

Av Emma Hammar - 18 december 2010 09:26

Temat för månadens tävling är apportering. Vill inte du också vara med? Jag har två som är med och utmanar. Jättebra aktivering och som man dessutom kan ha nytta av hemma.


Jag drar igång dessa tävlingar för att motivera er hundägare att aktivera hundarna,  det blir för många av oss mindre aktivering under vinterhalvåret. Jag är en av dem! Så alla ni som känner som jag här kommer tävlingarna i olika teman för att träna på olika saker. Kan du redan en del av temat? Ja då kräver jag att du utvecklar!


Alltså kan alla vara med! Vinsten är inget stort, det viktigaste är att ha kul med sin hund!


Vill du vara med och tävla klicka här!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards