Hundreda

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Emma Hammar - 9 december 2010 21:44

Lite nytt på bloggen. Vet inte om jag är nöjd än... Alldeles för trött. Får se om jag ändrar mig i morgon   


Har ni några synpunkter? 

Av Emma Hammar - 9 december 2010 19:09

I tidigare inlägg frågade jag om den snyggaste bilden som vi hoppas på kommer att synas i Aussiekalendern 2011! Den vinnande bilden fick 4 röster och var denna!



På andra plats med hela 1 röst blev...




Klicka på bilden för större bild!

Av Emma Hammar - 9 december 2010 18:58

Ursch va jobbigt att köpa julklappar! Jag brukar tycka att det är kul!!! Men inte i år!? Nu känns det mest som ett måste och ett onödigt ont. Är nu klar med de flesta julklapparna så det är en mindre sak att tänka på nu  


Efter shopping så hämtade vi upp Angelica och Bowie och åkte hem till dem och gick en  lång promenad i skog och mark - trött i benen    Fråga Bowie vad han tyckte?! Smart hund den där Bowie, han har inte så bra kondis så han började gå bakom matte i den väl upptrampade snön som var djup    Han har bara varit hos Angelica en dryg månad då han är en omplacering och han kan inte ha fått så mycket motion på det tidigare stället då han nästan saknar muskler    Fast det lär det bli ändring på nu när han bor med Angelica och ja såklart när de umgås med mig och Arrac   


Lite suddiga bilder bjuder vi på från promenaden med hundbus! 


     

Två snabba vallhundar som inte fastnar allt för bra på bild   


 

Så kul de har!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards